K E C E W A
Thursday, July 18, 2013 | 8:00 AM | 0comments
Asssalammualaikum wahai sahabat, kawan yang aku kasihi :) Apa kaba dengan korg harini? Mcm mane dgn ibadah puasa korg harini? Harap semuanya dalam baik2 saje okay. Hmm harini aku macam resah and serabot je bile pk nie semua. Kenapa benda mcm nie perlu timbul saat2 mcm nie haa? Hmm dah lama dah aku perasan nie semua tapi aku malas nak amek port sangat sbb aku takde hak kuat utk bersuara lebih. Hmm yelaa kan sape lah aku dan sape lah diri ini nak pertikaikan tu semua. Masing2 dah besar kott perlu ke aku berulang2 kali tegur. Hmm bukan sekali atau 2 kali aku panggil semua utk berbincang tapi dah berkali. Agaknya apa yang korang tak puas hati and tak senang dgn semua org atau dgn aku lah kan. Hmm aku lebih senang berdepan tapi dlm bulan ramadhan nie aku cube bersabar dan tak nak jadi hal. Tapi bila Alya dah bersuara tadi aku jadi serabot. Ade betol apa yang alya cakap tuuu :( Its okayy geng, klau korg tak suke aku or sape pun dalam rumah nie. Kita ade lagi dalam setahun utk bersama dlm rumah nie. Lepas habis diploma insya Allah kita tak kan bersua lagi. Masing2 dah bawak diri jauh dan dah ade kehidupan sendiri. Aku doakan korg jumpa kehidupan yang lebih baik daripada ini. Mungkin utk impian korg and impian semua org jugak :')

Aku mintak maaf kalau aku ade buat salah atau apa pun dalam rumah nie. Mungkin aku tak sedar ke apa kan. Tapi aku rase aku dah cube buat yang terbaik dan ikotkan segala kemahuan korg. Buat utk keselesaan korg duduk selama 2 tahun dalam rumah nie. Apa lagi yang tak cukup ekkk? Hmmm Aku mntk maaf jugak klau ade yang tak cukup lagi dalam rumah nie yaaa. Sebak sayu sangat hati nie bila menaip nie tapi aku tahan dan tak nak menangis sebab nie semua. Kekuatan insya Allah ade dalam diri aku nie :') Aku cuma nak korg tahu yang aku sayang korg sangat. Aku dah anggap korg mcm adik beradik aku. Take care ya semua :')

Just it, selamat malam semua :*

Older