Assalammualaikum :) Lama tak bersua yaa
Wednesday, July 17, 2013 | 8:24 AM | 0comments
Assalammualaikum wahai insan yang ku syg, yg ku cintai, yg ku rindui. Haaaa puihhh :) Hi lama betol tak menaip and membebel kat sini kan. Entah malam nie apa mimpi entah tetibe ter log in pulak blog nie. Ecehhh TER tak tahan ekkk :p Korang semua apa kaba? Sehattt? Sebelum pape tak terlambat utk aku wish SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN :) Dah seminggu kite puasa, bukan seminggu kita couple. Opsss terkutuk pulakkk. Hahahahahahha :p Krikkk krikkk krikkk apa nak membebel lagi nie ekk ==' Tadi mcm byk je nak membebelkan tapi terus blurrrrrrrr -,-

Haaa first of all aten nak wish Happy One Anniversary to our relationship 18/6/2012 -- 18/6/2013. Thank you sayang sebab masih bersama saya walaupun kdg2 saya nie degil and buat awak marah kann? Ehh yeke? Haaa iyekan saje lahh. Kihkihhkihhh Im happy with you sayang. Walaupun saya tahu ade org yang cube mendoakan keburukan hbngn kite dan impikan perpisahan antara kita. Selagi awak ikhlas menyayangi saya insya Allah kita akan terus bersama dgn izinNYA. ALLAHU AMEEN :) Bak kata awk pun kan sayang, biarlah dorg nak ckp apa and buat apa yang penting kita jage hbngn nie. Sometimes saya tak memahami awak dlm waktu bekerja tapi bila lama2 tu semua saya dah paham and saya tak nak merosakkan hbgn ni dgn ego and amarah. Act, tak cntct pun takpe tapi sape tahan kan kalau satu hari tk dgr suara org yang dia sayang. Hehehe. Menggediikkkkk :* Well, i know you love me and miss me too right? I always love you syg. Saya harap semuanya berjalan dgn sempurna. Just it for our story :)

Haa second thing about my studies. Hmmm act sem nie penat plus stress gila kott. Sebab short sem kan. But, i have another 2 more to finish this sem. 29/7 dah start final. Erghhhh takpe lepas tu rileks dahhhh :) Yeyyyyyyy horeeyyyy xD Tapi kenyataan nye sebelum nak habis kena lah hadap final kann. Huuuu rileks rileksssss insya Allah semua berjalan dgn baik baik je. ALLAHU AMEEN :) Next sem dah sem5, aikkk kejap je kan. Pastu dah pk nak praktikal kat mane. Hmmm 2 tempat je aku suggest nak praktikal. Kat SEREMBAN OR MELAKA? Hahaha Agak2 boleh takk ekk? Insya Allah boleh lah yaaa.  Lepas tu nak cari keje then kumpul duit nak kahwinnnnnnnnnnnnnnnn. Yeyyyyyyyyyyyyyy hahahaha :p Yelaa daus cakap nak kahwin cepat kumpul duit cepat. Hahaha. So kena lah usaha sendiri. Yepp daus tak penah nak senangkan aku dgn terlampau2. Dlm dia bg aku segala yang aku inginkan dia jugak mengajar aku utk bersusah2. Thank you sayang:* Insya Allah lagi 2 tahun semuanya akan jadi realiti. Doakan yaa semua :)

Hmm okay lah tu je kott nak membebel. Nanti klau aku rajin aku menaip lagi. Haa agak2 bila tu yaaa? Ala tunggu jela bila2 ekk. Hahahaha. Okay lah boiiii night salam :)

OlderNewer