Merindui dan dirindui :'/
Tuesday, October 16, 2012 | 1:52 AM | 0comments

Muhamad Firdaus kamaruzzaman

Cinta tu indahkan korang? Kenapa tak dari dulu Allah pertemukan aten dan dia. Bersyukur dengan pertemuan ini Ya Allah :') Perkenalan yang tak lama dan Allah mendekatkan hati kami untuk lebih mengenali dan memberi peluang dalam berkongsi hidup. Alhamdulillah dah hampir 4 bulan. Baru lagi kann? Even baru lagi pun terase terlalu lama kami bersama. Hm dah pelbagai perancangan kami buat. Insya Allah dengan izin Allah kami disatukan bersama Cinta Kami ♥ Berkat doa dan keikhlasan insya Allah yeppp :') Hm, sekarang nie hanya Allah je yang tahu macam mane aten rindukan dia. Menaip nie pun rasa nak menangis tapi aten tahu ni semua dugaankan? Aten sanggup terima dugaan yang macam nie daripada dugaan yang mampu memisahkan kami. Hm Ya Allah jauhkanlah tu semua dari kami yaa. Korang tahu takkk, macam-2 benda aten rindukan dengan dia nie bila kitaorang bertemu. Hishh hihh macam-2 gelagat dia buat nak buat aten happy. Haaa yang paling penting dia suka kacau aten melatah taww. Haippppp suka yaa? Takpe yang penting awak happy kan sayang? Firdaus, saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak sepenuh hati saya. Insya Allah dengan janji kita dan cinta kita dan paling utama dengan izin Allah kita disatukan. Saya harap awak bersama dengan segala dugaan yaa? I love you so much and I really miss you :'/


OlderNewer